poniedziałek, 30 grudnia 2013

Rehabilitacja z pożyczonym osprzętem

Czasem mają miejsce przykre zdarzenia - różne wypadki, złamania itp. po których nierzadko jesteśmy unieruchomieni na kilka dłużących się niemiłosiernie tygodni. Sama nie tak dawno przeszłam zabieg chirurgiczny na kolanie. Jestem oosobą aktywną i 24-godzinne wylegiwanie się w łóżku bardzo mnie męczyło. Chirurg jednak nie pozwolił mi używać operowanej nogi, dlatego też pomyślałam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś okres czasu możemy go wypożyczyć. Nie jest to bardzo kosztowne, a za to niesamowicie pożyteczne! W końcu mało kto potrzebuje wózka inwalidzkiego na resztę życia, a jego kupno to generalnie duże pieniądze. Poza tym z wypożyczalni mogą skorzystać niepełnosprawni, którzy pragną uprawiać różnego rodzaju sporty i wypożyczyć sprzęt, który im na to pozwoli. Jeżeli poszukujesz informacji na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz